![West Park Apartamenty](https://partnerexpert.pl/wp-content/uploads/2024/04/wizka-03-scaled-1.jpeg)
Problem
Nazwa „Dom Rybaka”, użyta pierwotnie dla projektu inwestycyjnego, okazała się nieatrakcyjna dla potencjalnych, zamożnych nabywców. Mimo że zarówno koncepcja architektoniczna, jak i lokalizacja były bardzo dobre, to niefortunna nazwa sprawiała, że cały projekt tracił na atrakcyjności. Dodatkowo, jednolita cena za metr kwadratowy na każdej kondygnacji nie odzwierciedlała rzeczywistej wartości poszczególnych lokalizacji i sugerowała, że projekt nie jest przemyślany.
![Dom Rybaka Logo](https://partnerexpert.pl/wp-content/uploads/2024/04/Dom-Rybaka-Logo-1.png)
![Dom Rybaka www](https://partnerexpert.pl/wp-content/uploads/2024/04/Dom-Rybaka-www-1.png)
![West Park Cennik](https://partnerexpert.pl/wp-content/uploads/2024/04/West-Park-www-cennik-2.png)